A fenntarthatóság az egyetlen jövő ... Sustainability is our only future...
Az ajánlatadó csapat foglalkozik a kiadandó ajánlatok összeállításával. A csapat tervezőkből, pénzügyi és műszaki szakemberekből áll, akiknek az a feladata, hogy a megküldött ajánlatkérés alapján összeállítsák az ajánlat műszaki és kereskedelmi fejezeteit és az egyéb szükséges dokumentumokat melyek az ajánlatkérésben megfogalmazásra kerültek.
A szerződéstől függően cégünk elkészíti a terveket vagy leellenőrzi a Megrendelő által adott dokumentáció megfelelőségét. Bizonyos szaktervezésekhez cégünk minősített partnerekkel dolgozik együtt, akik alkalmasak e tervek kidolgozására.
Minden esetben alkalmazzuk a tervellenőrzési eljárást mely biztosítja a folyamatos ellenőrzést és a tervek alkalmazhatóságát a kivitelezési helyszínen.
Megnyert pályázat esetén, a projekt team felállítása után a szerződéskötéssel foglalkozó vezető előkészíti és leegyezteti a szerződést a Megrendelővel a belső eljárásrendnek megfelelően.
Hatósági engedélyeztetés: Amennyiben a szerződésünk részét képezi, előkészítjük a megfelelő dokumentációt és beszerezzük a szükséges hatósági engedélyeket.
A projekt teljes ütemezése tevékenység struktúrára bontva (WBS) és az ütemezett feladatok (határidő, mérföldkövek) meghatározásával MS Projektben kerül kidolgozásra. A végrehajtás ideje alatt a projekt ütemtervező feladata, hogy folyamatosan naprakészen tartsa az ütemtervet és a kritikus útról tájékoztassa a projekt menedzsert.
A beszerzendő berendezések és alvállalkozói szolgáltatások szerződéskötéseinek bonyolítása a beszerzési csapat feladata, mely együttműködik a műszaki csapattal és a projekt menedzserrel. A lehetséges alvállalkozók a Megrendelői Beszállítói listából (ha van ilyen) vagy pedig az általunk minősítet beszállítói listából kerülnek kiválasztásra. A csapat további feladata a megkötött szerződések menedzselése és a végső pénzügyi elszámolás a partnerekkel.